Hello My Name Is

nickolette

понеделник, март 19, 2007

liberate my day

иска ми се да ви разкажа за южноафриканския стил, който открих наскоро и цялата суб-култура около него, и за други разни удивителни неща по света. за това колко ме подтиска изпита по облигационно право и как прекалявам с кафето. колко страшна седмица се задава (в най-първия смисъл на думата "страшен") и всичко благодарение на липсата ми на самодисциплина. как съм раздвоена между това да правя неща против волята си и убеждението, че човек се разпознава в ежедневните постъпки, а нали се опитвам да бъда лоялна и да създавам впечатление за някаква стабилност... бих разказала, но формата ми се губи. а пък и ми е дотегнал начина, по който звуча.


южноафриканския стил се казва kwaito и не съм сигурна харесва ли ми.

Етикети:

2 Comments:

  • At 9:40 сл.об., Blogger Pavel said…

    ха, николет, ти си жена все пак. позволено ти е непостоянство и 'не знам какво искам'... а колкото до ежедневието - доказано е, че малкото работа прави от маймуната човек, а многото работа - от човека маймуна.

     
  • At 10:25 сл.об., Blogger nickolette said…

    хаха точно в контекста на новия ми пост ;))

     

Публикуване на коментар

<< Home