Hello My Name Is

nickolette

събота, декември 23, 2006

a prayer

Всеблаги Господи, Спасителю наш, Който просвети със сиянието на Твоето идване краищата на света, и ни повика в Твоята света Църква с обещание, че ще наследим нетленни и вечни блага! Милостиво погледни към мене, Твоя недостоен раб, не спомняй моите беззакония; но, по Твоето безмерно милосърдие, прости ми всичките прегрешения. Защото, макар и да престъпвам Твоята света воля, не се отричам от Тебе, нашия Бог и Спасител. Пред Тебе едничкия съгрешавам, но само и на Тебе едничкия служа. Само в тебе вярвам, към Тебе едничкия прибягвам и само Твой раб искам да бъда. Сам Ти ме очисти и ме спаси. Сам Ти просвети ума ми, за да вярвам непоколебимо в Тебе, едничкия наш Спасител и Избавител! Сам Ти повдигни сърцето ми, за да те обичам всецяло, еднички Боже и Творче наш! Сам Ти оправи стъпките ми, за да ходя безпрепятствено в светлината на Твоите заповеди! О, Господи Спасителю наш, яви ми Твоята голяма и щедра милост; направи да поживея в светост и правда през всички дни на моя живот и така да бъда достоен при второто славно Твое дохождане да чуя от Тебе милостивата покана в Царството небесно, което ме сподоби да получа и в наслада от неизказани красоти да славя Тебе и Твоя безначален Отец и вечния Божествен Дух во веки веков.
Амин.

Етикети: ,

2 Comments:

  • At 3:48 сл.об., Blogger count_zero said…

    АМИН!

    мноо хубаво пейш от амвона, сис'!

    и на тебе мери крисмъс и ЧНГ най-вече! да ти се сбъднат всичките щастливи опасения 'дет си ги къткаш нейде из проветривите коридори :)

     
  • At 1:24 сл.об., Blogger nickolette said…

    хахахах! дано както хубаво си го казал, така да стане.. и да ти се връща! колкото хепинес можеш да понесеш :)р

     

Публикуване на коментар

<< Home