Hello My Name Is

nickolette

сряда, януари 10, 2007

Matisyahu

благодарение на куция си акцент разбрах кой е Matisyahu.

опитах ли се да кажа Method Man, американците ме питаха по 100 пъти "кво??", караха ме да спелвам.. ужс. когато се обадих да поканя едно аверче да дойде на концерт, той остана крайно втрещен. почна да звъни на приятели да се хвали, че ще гледа Method. милия, помислил си, че го водя на Matisyahu (а аз дори не знам как се произнася). разказа ми, че Matisyahu е евреин, който пее реге и на сцената се разхожда с еврейските си дрехи и шапка и е малко извратено като цяло.
и аз като чуя "евреин" ми се задействат едни противоречиви емоции, едни киселини ми се получават... и ако при другите евреи някак забравяш (Beastie или Infected Mushroom) за произхода им, тоя просто го натрапва. музиката обаче е много яка наистина, а и като го гледах в едно интервю ми стана по-симпатичен. нали знаете как понякога си мислите разни неща за хората, до момента, в който не поговорите с тях и не се убедите, че "и те са хора", доста в час при това.
възпитан бил в духа на Reconstructionist Judaism, но по-късно за себе си открил Orthodox Judaism и оттогава не прави концерти в петък (на Шабат). реге слуша и се занимава от ученик. леко залита и към рока, което ми понася стига да не се прекалява... понякога на сцената си партнира с Kenny Muhammad, който е мюсюлманин бийтбоксър.


дръжте туй видео, а с'я февруари Youth като спечели Grammy за най-добър реге албум, да си спомните кой ви светна :Ррр аай


Етикети: , ,