Hello My Name Is

nickolette

сряда, април 12, 2006

one self

мислех си, че понеже не съм ходила на големи фестивали с десетина сцени и понеже концертите, на които съм била се броят на пръстите на ръцете, съм възприела този като изключително събитие. мислех, че понеже не живея в Сф и не съм разглезен или претенциозен зрител, съм се изкефила толкова. изглежда наистина е било вълшебно. а и не малко видни блогъри го споменават - foxe, гФ, иглика (one love), d3l, zazie...

отмъщението на бакшиша
5к вечерта пристигнахме в Сф и си взехме такси от автогарата. шофьора слушаше български хаус (?!? what the f***) и ние не спряхме да се подиграваме на музиката преди да се усетим, че не слушаме радио, а личната му CD-колекция. казахме му адреса и той съвсем категорично ни стовари пред някакъв блок. нищо общо! повървяхме 10-тина минути в дъжда до нашето място. (някои познати биха попитали ‘как все на теб ти се случват такива бе ники?!’ не обръщам внимание.)

приятелите, в които отседнахме са от онзи тип хора, дето вечно се вайкат и оплакват, но по никакъв начин не те товарят. починах си пълноценно. толкова леко ми е било (за разлика от в момента), че съм се смяла в просъница :) чудя се на какво ли...

shopping
в деня на концерта отидохме да си вземем билетите, а покрай тях и един прекрасно зелен суитшърт и хипарски ключодържател в същия цвят. обядвахме със Сандра и се вълнувахме с нея за предстоящото й парче. изтървахме лекцииката, за което малко съжалявам.
MC Wrec беше феноменален на партито. i love Great Britain! and all around it.

за концерта ли? кхх.. концерта го видяхте. всеки си го е изживял по някакъв начин. това, което мен ме впечатли беше професионализма и отношението към публиката, личното отношение. атмосферата беше по-задушевна и от GURU, и от Lords. имаше от заучените реплики (я да ви снимам. мама би била ужасно щастлива да ви види.), но не дразнеха и всичко беше много по-истинско. Yarah създаваше уют с топлия си глас и усмивка, Blu на живо е десетки пъти по-готин, DJ-чето, което плуваше зад пулта допълваше страхотно екипа, и човека в сянка, руската следа, дами и господа, вашите аплодисменти за DJ Vadiiiiiiiim!
на workshop-а на следващия ден помнеха кой е бил на партито и кой нещастник е дошъл само за "академична справка". като ме видя Blu Rum ми каза "здравей" на чист български. взех си албума им и той ми го разписа - THANKS. BLU RUM
THANKS??!, сякаш има за какво.. NO
MAN, THANK U!
Yarah пък си направи две много сладки снимки с Foxe. ето за такова лично отношение говоря. обърнаха внимание на всеки. затова и концерта ни държи още.

give me a word, word, one word ;)

Етикети: , , , ,

7 Comments:

  • At 11:22 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    браво на вас. а аз не можах да се вдигна в неделя. имам си обица на ухото - друг път с диктофон и апарат:)

     
  • At 2:28 сл.об., Blogger nickolette said…

    ако беше дошла, може би щеше да зададеш единствените уместни въпроси. честно казано беше ме срам от местните раперчета. всичко се въртеше около това колко е зле музикалния бизнес в България, как да пробия, може ли да взема ваш семпъл без да плащам за него,...
    иначе неделята не беше нито за диктофон, нито за апарат. трябваше ми камера. freestyle-ите бяха страхотни. представям си къв кеф им е било на наш'те МС-та да редят с Blu Rum под звуците на Vadim :)

     
  • At 4:10 сл.об., Blogger Foxe aka Elitsa Ganeva said…

    Този коментар бе премахнат от администратор на блога.

     
  • At 4:11 сл.об., Blogger Foxe aka Elitsa Ganeva said…

    хората от гетото отново доказаха, че никога няма да излязат от него, колкото и да им се иска...such a shame! представиха нещата сякаш живеят в Конго
    нещастници! но все пак ентусиазъм имаше и им се смяхме здраво на васко теслата, който видиш ли бил правил музиката на 82ма български изпълнители, но от 18 години бил на едно и също място...
    жалка история, наистина твърде жалка на фона на това, което видяхме и чухме;)
    ахха страшно излияние, ама ми тежеше, честно!:)

     
  • At 9:43 пр.об., Blogger Momchil said…

    чудно беше. и двата дена.

    ще се пробвам да кача видеото от уъркшопа в youtube... май записах целия freestyle, макар и с немного добро качество
    ;]

     
  • At 6:55 сл.об., Blogger nickolette said…

    хех, чудех се къде се загуби :) ше проверявам в youtube.

     
  • At 8:47 пр.об., Blogger Momchil said…

    ще пусна един пост, трябва малко да го редактирам и компресирам

     

Публикуване на коментар

<< Home