Hello My Name Is

nickolette

сряда, май 03, 2006

Woody

събирахме се да гледаме филми една вечер и аз трябваше да ги взема. във видеотеката няма голям избор, а може би просто не се сдържах и грабнах два на Mr. Allen. тогава не допусках, че има хора, които не го понасят. бях оплюта, подигравана, но не и разколебана в гения му. някои дори не пожелаха да гледат. оставих касетите в дома, където бяхме на гости. скоро след това заминахме на море и същите две касети продължаваха да стоят там и трупат глоби с всеки изминал ден. сякаш никой не искаше да ги докосне. дори във видеотеката не ми направиха проблем. закриха стрария ми номер и ми откриха нов с измислени данни.
питам: заслужава ли този човек толкова дисреспект?!
диалозите във филмите му са невероятно непринудени, кастингите са педантично правени и всеки актьор се напасва идеално, а жените - пфуу..
най-вълнуващото в изкуството за мен е откровеността, честният поглед. Woody няма проблем с това. съзнавам, че е специфичен, че със стила и подхода си дразни. дори бях склонна да мисля, че вече е възрастен и освен да се натрапва друго не може. знаете как на стари години човек трудно се решава на рискове, отхвърля все повече неща, докато ежедневието му не се превърне в нещо механично. очаквате да направи или каже нещо и той го прави.
нищо от горното не важи за грохналият от старост Woody. MatchРoint се оказа тотално различен. трилър е, но липсват специфичните за този жанр подходи и всичко е много истинско. чувала съм хиляди пъти да казват, че героите в даден филм "evolve". е, тук наистина се развиват. за всичките години в бизнеса Woody определено се е научил да прави филми.
няма да го разказвам.
поука, която си извлякох и сигурно никога няма да приложа: хората толкова си приличаме в слабостта си, когато се носим по течението, докато в един момент не започнем да действаме от свое име.
наистина задълбочен анализ:

Етикети: ,

9 Comments:

  • At 9:38 пр.об., Blogger sekwent said…

    mi to nai lesno e kato ne razbirash neshto da go obrugaesh :) niama da se shashkash ;] po wajno e lichnoto ti mnenie

     
  • At 9:43 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    Интересно си е да се преговори Достоевски с екипи на Fred Perry.
    И намека с книгата , която Крис чете още в началото, приятно гъделичка.
    така е то с намеците. и с екипите.

     
  • At 12:21 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    можеш ли да ми дадеш хинт откъде си го намерила.. щото много искам да го гледам, match point, i mean.

     
  • At 12:53 пр.об., Blogger nickolette said…

    хаха :) открих си номерче във видеотека и платих 3 лева :Р

    а за намеците и екипчетата - Уди винаги е бил сноб ;) and i like that

     
  • At 9:42 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    рали, аз го изтрих преди час, но май си го дръпнах от хммммм (hint) арена?
    ако имаш време да го гледаш преди Голямата Велика Страна, мога да го дръпна пак и да ти го кача някъде, мисля.
    хайде, ще те хвана на icq да не разводняваме тук.

     
  • At 6:18 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    toj Dostoevski go pregovori oshte s "Crimes and Misdemeanors".

     
  • At 9:57 сл.об., Blogger nickolette said…

    да. тук бил доразвил идеята. но не съм го гледала...

     
  • At 10:57 сл.об., Blogger Momchil said…

    гениален е. един от най-великите.

     
  • At 3:15 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    уди е пич, не се връзвай.

     

Публикуване на коментар

<< Home