Hello My Name Is

nickolette

неделя, май 27, 2007

chapter one the flight

shte pisha taka. kato se pribera shte go oprawq.
dori i da ne me chetete, imam nujda da si razkaja. ne sym produmwala na bylgarski otkakto sym doshla, a goworq pochti prez cqloto wreme.


sama si naprawih poleta interesen. zabrawih da wzema rabotnata oferta, s koqto zaminawam i na koqto pishe adresa kydeto shte jiweq - informaciq neobhodima da wlqza w Shtatite. usetih se w London, kogato trqbwashe da se chekiram elektronno i mashinkata mi poiska adres. obmenih ewro za paundowe i pochnah da zwynq w bg, no na 24ti w ofisite nqma nikoi, gsm-ite izkliucheni.. krasota. wyrnah se pri mashinkata i pripotena prosto wpisah izmislen adres. (syshtoto naprawih i w dokumentite, koito razdawat w samoleta predi da kacne w usa.)
na letishteto w London imat genialnoto iziskwane "one item only" - demek ne mojesh da nosish poweche ot edna chanta. az bqh s ranichka i otdelno spalen chuwal, koito ne znam zashto si ostawih w rychniq bagaj (a winagi e dobre da si nosish spalen chuwal). predi da se usetq edna britanska lelka izwadi chuwala ot kalyfcheto i go omota okolo ranicata mi. "now that's one item". drug dqdka pyk se namesi "if they are that stupid, you are gonna have to act stupid too".
"U people R genious", i told them i weche kato klosharche prodyljih s procedurite. sboguwahme se s lelkata, pregryshtahme se i se celuwahme i wseki po pytq si.

dokato chakah na gate-a razpoznah tri bylgarcheta i otidoh da gi hranq s shokolad. bqha dobre oblecheni spored.. ne znam spored chii kriterii.. abe kato futbolistcheta bqha. hodqt na fitnes i goworqt za sebe si w uchtiwa forma - "az ne hodim po takiwa mesta", "az ne nosim druga teniska". wpechatlqwaha se ot horata izlegnali se po peikite (- malko s toq mantalitet, da ne se izlojim nqkyde).
anyways
prez 8-chasowiq polet pospah, pochetoh, izgledah 3 filma. poslednite dwa chasa bqha naj-ujasni. predstawqh si kak na granicata nabirat dannite mi, google maps wednaga izkachaka i mi syobshtawat "there is no such street in Detroit mam. can we take a look at you job offer", sled men stawa opashka, izwikwat me w nqkakwa staichka.. hahah
e, pusnaha me bez problem.
no pyk nikoi ne me chakashe otpred, kakto se bqhme razbrali. trqbwashe nqkoi si Cameron da se e iztypanchil s tabelka s moeto ime. pochnah pak da zwynq. cherni misli otnowo se prokaraha - kak shte si razpyna izstradaloto chuwalche na letishteto za prez noshtta. nakraq namerih nomera na Cameron i se okaza, che me e chakal na greshno mqsto.

Етикети: , , , , ,

2 Comments:

  • At 10:56 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ooo nikolet obadila si premejdiq pak.... kva hava v usa e...veche se zatujih za tebe....

     
  • At 12:00 пр.об., Blogger nickolette said…

    eee badje :)))) ne me misli, ami stqgai kufarite.. tei malko po-otgoworno ot men ;)

    kak da te reach-na? prez flickr ili ako dadesh mail?..

     

Публикуване на коментар

<< Home