Hello My Name Is

nickolette

неделя, юни 03, 2007

chapter five the saga continues

явно наистина съм си повярвала миналата година, че да тръгна тая така. взела съм се на сериозно нещо.

след още два припадъка вчера (втория в ръцете на Sarah докато й отварях врата), на третия ден реших, че здравето ми е по-скъпо и накарах Cameron да ме заведе в болница.
за да се задвижи застраховката ми, трябва да се обадя на един номер, да пратя 5-6 факса, които тия тука да пратят до България и оттам да чакаме отговор. в събота следобед. познай. (даже писахме писмо "to whom it may concern, нов ред, my name is N.S. and i need to see a doctor because.. bla bla bla.) идеята е ако може да не я ползвам въобще тая застраховка.. другия прoблем, който открих по-късно, е че стартовата дата на полицата ми е 4-ти юни - след два дни.

два, пет.. не можех да се оставя до понеделник или вторник. след лутане в дълги студени коридори, обстoйна регистрация и също толкова студена чакалня, сестрата ми измери температурата - 39, 2. а си мислех, че съм по-добре.
имам налепи по гърлото.
докторката, мъничка азиатка, ме съжали, сигурно както вие сега. помоли някой да се грижи за мен, да ми готви супички и да ми дава плодове. майка ми да се телепортира.. (в момента съм сама, а тук има същото от предната седмица - cereal, snickers и макарони.) била съм дехидратирана, а аз постоянно се наливам с чайове, но изглежда изкарвам всичко през кожата и очите. даде ми рецепта, инструктира ме ако припадна пак да ме карат в спешното и ме прати да си ходя, но докато изляза, явно размислила и ме върна да ми вземат кръв от вената. един от кошмарите ми, най-малкото защото веничките на сгъвката ми никакви ги няма. нашите доктори са спецове и са успявали, но сега предизвиквах 70-годишна пооплешивяла сестра с ожулено на главата. Бог да я поживи, че се отказа и извика друг.
новата сестра, 20тина-30 години по-млада, ми продупчи ръката отгоре - опакото на дланта и смука, смука, смука.. почнаха да ми се привиждат и причуват неща, но знаех, че не бива да губя съзнание, така че почнах да дишам и мигам (мигането е ключово). е устоях тоя път.

айде стига толкова драми.
грижете се за себе си, щото наистина няма кой друг! аай

Етикети: , , , , ,

10 Comments:

  • At 5:31 пр.об., Blogger rfrjooi said…

    ба, недей така ве. тука като знам колко алиенирано се усещам, макар че не съм сама, само мога да си представям какво ти е (било) с тия болници. ма ти си тъф гърл, аай.

     
  • At 7:28 пр.об., Blogger bushina said…

    Говорих с Жоро за краката, скакалец, диамантеното, и на крака всичко!
    Относно припадаците, дишаш ли? Знам, че при тай-чи-то ни се е случвало и на 2ма ни. Почивай Ники, хубав релакс! Изюркай някой да ти вземе силна храна, риба например, медът е много добър вариант по възможност с орехи. Прави дихателни упражнения сутрин да профилактираш.
    Сигурно ти е доста трудно, знам, че ще се справиш. Успех!

     
  • At 3:10 сл.об., Blogger nickolette said…

    heh, 10x rfrjooi, wirtualna priqtelko ;) kato swyrshi lqtnoto robstwo trqbwa da se widim weche.. da se porazmajem, ili ne :))

    mh, chudesno h3l! chudesno.

     
  • At 9:00 сл.об., Blogger rfrjooi said…

    мчи как ве! но да не ставаме криминални. айде у бостъня, може да си намерим някое интересно музикално мероприятие
    ha ha ho ho and hee hee

     
  • At 1:03 пр.об., Blogger Pavel said…

    аналгин не си ли си взела, с него сваляй темп-а, може да го редуваш с антибиотик... ако трябва някой да ти прати, брат ми може и ще стане бързо ;-). аз бях в няква италианска провинция, затова чак сега...

     
  • At 2:21 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    ок, днес изчетох 5 чаптъра наведнъж. когато събитията не минат покрай мен, обикновено закъснявам за тях и научавам пост фактум.

    един приятел казваше, че има хора на които им се случват неща, и други, на които естествено не им се случват. ти знаеш от кои си. гледам как за шепа дни вече закачаш разни случки подире ти.

    желая скорошен баланс на вътрешното състояние! и понеже никак не съм на ти със тея здравословните яденета/пиенета/комбинации, не мога да препоръчам нищо, както повечето от читателите. аз витамин цето го пия на хапчета.

    let the collective consciousness be with you!

     
  • At 2:22 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    това бях аз.

     
  • At 3:37 сл.об., Blogger nickolette said…

    abe Pavel, obikalqi si spokoino Italiq, Kataluniq ako shtesh. samo wnimawai sys selqnite (i selqnkite) po tiq kraishta, che mnogo im goreshta krywta, sym chuwala.
    weche piq tukashni lekarstwa. moq antibiotik prosto ne bil za towa. ot wchera pone nqmam temperatura, no ne smeq da se radwam dokato ne se obadqt ot bolnicata za izsledwaniqta.

    kosta, poznah ta :)) i 10x za wkliuchwaneto.
    tyrsq go balansa.. zadawa se mai.
    bless

     
  • At 6:22 сл.об., Blogger Pavel said…

    ти си пила антибиотик за хемороиди ли? ебаси, внимавай... а италианските селянки много харчат, като мазерати почти.

     
  • At 12:09 пр.об., Blogger kalin said…

    Ники,Ники!
    Два дена не ти наглеждах блога и ти взе че влезе в болница! Абе как ще му даваш на тоя Камерунец твоите си медикаменти ?!!??!?
    Той да не е социално слаб и без сошъл не знам си какъв намбър? Кажи му на оня малко да се погрижи за теб, а не само да те праща да гониш бубулечките на хората!

     

Публикуване на коментар

<< Home