Hello My Name Is

nickolette

неделя, януари 21, 2007

размислите на една нинджа

"скоро ще направя 21 години. не си мия редовно косата и имам затруднения в общуването с момичета. нямам пари. ходил съм 3 пъти на банско, 4 пъти на пампорово и 2 пъти на витоша. бачкал съм цяло лято да си купя дъска. на 18 години се напих за пръв път и от тогава не съм спирал да пия. не пуша цигари щото брат ми като малък ме спукваше от бой заради това и ме беше страх... и затова съм му много благодарен. не пуша наркотици щото нямам повтарящи се мозачни клетки в главата. и не ми пука"

правописът на автора е автентичен.

Етикети: , ,

8 Comments:

  • At 7:42 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    words spoken by a true ninjah..

     
  • At 10:41 сл.об., Blogger nickolette said…

    and honest as hell..

     
  • At 1:34 сл.об., Blogger Bruce Wayne said…

    това с пътите качвания на курорти вече повод за самоизтъкване ли е? професия сноубодрист...

     
  • At 10:33 пр.об., Blogger nickolette said…

    колкото това да не си миеш косата е самоизтъкване..

     
  • At 12:29 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    коя таз нинжаа? ;)

    брус, не криворазбирайте идеята за пореден път, моля! ;)

     
  • At 3:05 пр.об., Blogger nickolette said…

    :)) димо, на ристо брата - баш нинджите

     
  • At 5:56 сл.об., Blogger Yocca said…

    ъъъ..алкохола също не прощава..що се отнася до мозъчни клетки..погребението им се нарича махмурлук. пушети длабана и о джа..хх да ва пази ..
    ШШ чакам мама да донсе смокиновия елексир

     
  • At 10:33 пр.об., Blogger nickolette said…

    джа и теб да пази!

     

Публикуване на коментар

<< Home