Hello My Name Is

nickolette

петък, юни 15, 2007

chapter eight justify myself

естествено е човек да коригира принципите си от време на време. това лято целта оправдава шибаните средства. нещо повече - осъществи ли се, целта ще пречисти, ще заличи всичко до сега. в момента, в който стане, ще разберете.
плюс това съм на достатъчно години вече, за да могат cool и underground да ми бъдат пунктири, камо ли нещо, за което да се безпокоя.

че на някой работата може да му се стори not so cool, съгласна съм. то и обективно погледнато не е cool. макар че ако човек е по-funky е възможно да се забавлява. пък и в крайна сметка бях в съзнание като си я избирах. предпочетох я пред чистачка, миячка, късачка на билетчета в увеселетелен парк, посещаван от гнусни семейства, и да - отказах се от позицията продавачка в магазин на Nike в Miami. и не съжелявам. сама държах да съм сред американци с презумпцията културен обмен. единственото, което ми убегна е частта с мормоните. бзззз.

виж за това, че не е underground не съм съгласна. в работата има лек нелегален елемент. това, което правим се нарича soliciting, а почти на всякъде, за да извършваш подобна дейност е необходимо разрешително. фирмена политика е такива разрешителни да не се вадят. не знам защо - скъпо ли излиза, бавно ли става. така, освен всички други екстри, трябва да се крием и от прасетата.

веднъж са ме спирали и ми се падна разбрана кука. а и аз играх толкова тъпа.. питах го какво е solicitor и дали може да ме закара вкъщи. (пх!) не можел. и докато на мен само ми записа името, другия офис се разпадна заради поредица арести. Detroit South is no more. в понеделник като изсипвали всичките international students от вана и те плъзвали из кварталите, куките ги заградили, взели им папките, с които работим и извикали мениджъра им. всички са без работа.
Detroit North, демек ние, просперира!

Етикети: , , , , ,

6 Comments:

  • At 9:01 пр.об., Blogger sezah said…

    адаш не му мисли толко! Трупай кеш, дзвънкай по-често на ваште и приятели ... а на другото "Еби му майката"

     
  • At 9:36 пр.об., Anonymous Анонимен said…

    ne e lesno da se prawish na typ, kakto razbiram ne e lesno da jiweesh i rabotish s mormoni :) mojesh da naprawlqwash mislite si! ako te sa s polojitelen zarqd, znam 4e shte se otrazi i na ejednewieto ti. naslajdawai se na trupaneto na opit i razli4niq jiwot. nali znaesh - trqbwa da se opita pone wednyj ot wsi4ko ;)
    love

     
  • At 5:35 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    Go Detroit North, Go!

     
  • At 4:05 пр.об., Blogger Pavel said…

    решил си докато си млад да си донякъде финансово независим, решил си да си купиш най-якия комп/кола/bike/борд или каквото-там, решил си да обиколиш света/сащ/латинска/австралия/юар, решил си докато си млад да губиш на ротативки в лас вегас, да пиеш коктейл в NY, да видиш U2 в дъблин, да пръскаш пари по рускиня, да шмъркаш в колумбия, да козиш в jamaica... и всичко това с пари, изкарани не от тате. това е възможно най-cool решението, защото всички знаем как с възрастта мечтите се забравят изключително лесно...
    трябва да изкараш парите за всичко описано - просто пробвай да се забавляваш докато го правиш, защото оправданието са мечтите.

    ненавиждам хора, за които да порастнеш, значи да забравиш какво дете си бил.

    хайде николет, разказвай истории, защото на теб поне ти се случва нещо различно.

    и взимай грижа както казват там

     
  • At 4:24 пр.об., Blogger Unknown said…

    Да ама в Detroit South бубулечките купонясват здраво! Viva la DPD !

     
  • At 4:32 пр.об., Blogger kalin said…

    Да ама в Detroit South бубулечките купонясват здраво! Viva la DPD !

     

Публикуване на коментар

<< Home