Hello My Name Is

nickolette

неделя, юни 10, 2007

chapter seven people and worlds

може да се каже, че вчера беше голям ден за мен. продадох 4 договора, с което си поставих личен рекорд. мениджъра ми си удари гъза в тавана на колата като разбра.

първия продадох на бяло американско семейство, втория отиде при индийци, третия при латиноси, а четвъртия при китайчета. учили са ни с индийци и дръпнати да не се занимаваме, защото само ни губят времето със странни въпроси и обикновено не купуват. (таргет групата ни са бели с деца, черни и латиноси.) на моите индийци им продадох след три "не"-та. питаха ме като дойдат техниците как да разберат, че са именно нашите техници, и че няма да ги оберат и ми разказаха няколко покъртителни истории с възрастни хора. "that's a good question!" - така са ме тренирали да казвам и след най-малоумния въпрос.. китаеца пък искаше да говори с жена си. на това се отговаря "oh, sir, i haven't met a single woman in Michigan that likes bugs yet. your wife is gonna love the service. i'm gona reserve you a slot and if your wife wakes up in the middle of the night and says, "honey, i want to live with the bugs, i love them", you can always call me and cancel the service. i mean, it's not а big deal, it's just pest control, right?" разсмя се и подписа.
разбира се тия номера минават на 1 от 50 или 100. не са ни тренирали какво да отговаряме, когато ни кажат "my husband just died and that's the last thing i wanna think of right now", или "i just had a surgery", или пък когато вратата ти отвори безцеремонен полугол инвалид, който няма и за какво да се церемони, ибаси.. първите дни старите хора направо ме съкрушаваха като ги видя едва да стават да ми отварят вратата. самотни и мизерни. и идеята, че това ни чака всички.. сега просто не чукам на къщи с табелки "grandkids spoiled here" и американско знаме.

поне един път на ден попадам и на добри хорица, които ме канят в къщите си и ме черпят с разни неща. вчера една румънка ми предложи да спя в тях за без пари и ми показа стаята на сина си. мадама от Jordan ми остави телефона си да й се обадя преди да се прибера за България да отидем заедно да пазаруваме подаръци за майка ми. щяла да ме заведе на някакво хищно място с евтини стоки. една американка, в която пих чай като чу, че живея с мормони, ме запрегръща и също си остави телефона в случай, че искам да поговоря с някой. нормален. мъжа, на който продадох първия си договор пък ми предложи работа в неговата фирма - след като съм имала ентусиазма да работя това, сигурно нямало да ми е зле да стоя в офис за 10-15$ на час...

все оферти, от които никога няма да се възползвам, но пък как ме стоплят след десетките затръшнати врати и разлаяни кучета..

Етикети: , , , , , ,

7 Comments:

  • At 9:43 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    hehe :) admiracii za rekorda s dogoworite! karash me da se gordeq! kato 4eta hem mi e zabawno, hem mi e kofti, 4e si sred takiwa hora. ama gledai filosofski na neshtata, kato idesh na po-dobro mqsto shte usetish razlikata dosta po-osezatelno i shte ti e po qko :)
    kiss

     
  • At 6:35 пр.об., Blogger nickolette said…

    oh ne znam, nikoga ne e bilo tolkowa trudno da izgradq nqkakwa blizost s hora. chak newyzmojno. wseki e tolkowa sam za sebe si.

    to w takiwa situacii oswen filosofski, drug nachin nqma da se gleda :))

     
  • At 3:09 сл.об., Blogger bushina said…

    Внимавай с новото си умение, Ники, че като се върнеш при нас да не ни манипулираш. Хе хе хе, радвам се за теб, повярвай, че ще успееш и то ще стане!

     
  • At 11:13 сл.об., Anonymous Анонимен said…

    haha,
    mozhe da te vidia niakoi den na praga na kushtata mi da mi prodavash pesticidi.
    no ne moga da razbera kak mozhe da si prodavash dushata po toia nachin, da predlagash na hora neshto, ot koeto te niamat nuzhda.
    ne e vuobshte underground i cool.
    osobeno s mormonite...ako pitash men, idi da bachkash v ofisa na onia chichka. osven az da te naema da mi pravish striptease vsiaka vecher i da slushame cherna muzika i da si govorim za obligacionno pravo, muahahahaha....

     
  • At 11:23 сл.об., Blogger kalin said…

    Тъй-тъй...

     
  • At 11:50 сл.об., Blogger kalin said…

    Забравих!
    Моля всички здравомислещи, антикорупционно настроени, гневни и вбесени природолюбители да подкрепят петицията за защита на природен парк Странджа!
    Сложете си линкове към блогчетата и т.н.
    Иначе докато Никито се върне вместо Планина ще има некви Голф игрища, на каквито тя там се е нагледала!
    Подписите тук: http://www.bgpetition.com/strandja/index.html

     
  • At 7:15 пр.об., Blogger nickolette said…

    qwno da si prodadesh dushata e po-priemliwo ot towa da si prodadesh tqloto..

     

Публикуване на коментар

<< Home